توقیف شناور حامل ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ

توقیف شناور حامل ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر تحقق شعار سال جاری مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچگونه فعالیتی در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

وی از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در بندر ریگ در شمال استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی، مأموران دریابانی در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری با کالای قاچاق در آب‌های بندر ریگ را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانان در بررسی دقیق شناور پس از تخلیه کامل بار ۲۴۰۰ دست پوشاک خارجی معادل ۶۵ کیلوگرم و ۳۶۰ عدد لوازم جانبی موبایل کشف کردند.

سرهنگ شرفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۶.۲ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی استان شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی رشته‌های دریایی بر اساس نیازهای بازار ملی و منطقه‌ای الزامی است

ش آبان ۶ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مجید علی نازی در نشست هم‌اندیشی برای راه‌اندازی مرکز آموزش رشته‌های دریایی در بندر عسلویه اظهار داشت: آن چیز که حدت و شدت نیاز به رشته‌های دریایی را مشخص می‌کند این است که از ذی‌نفعان بازخورد لازم گرفته شود. وی بیان کرد: ذی‌نفعان شامل […]