توقیف ۷ فروند شناور صیادی متخلف در نوار ساحلی استان بوشهر

 توقیف ۷ فروند شناور صیادی متخلف در نوار ساحلی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ عبدالکریم غلامی رعایت مقررات شناور‌های صیادی را یک ضرورت دانست و با اشاره به توقیف شش لنج صیادی در نوار ۱۰ مایلی بوشهر اظهار داشت: این شناور‌ها به دلیل تخلفات صیادی داشتن ملوان مازاد، عدم حضور ناخدا، همراه نداشتن مدارک و صید ممنوعه، محاصره‌ای توسط عوامل یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر متوقف شدند.

وی از توقیف یک فروند قایق موتوری صیادی در حدود سه مایلی بندر دیر خبر داد و تصریح کرد: یک فروند قایق موتوری صیادی به دلیل انجام صید ممنوعه پرساین که باعث نارضایتی و اعتراض صیادان قانونمند و مسئولین استانی و محلی شده توسط عوامل این یگان توقیف و یک طاقه تور پرساین محاصره‌ای از این شناور کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تصریح کرد: پرونده تخلفات صیادی هفت شناور تشکیل و برای طرح در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی و سیر سایر مراحل قانونی تکمیل شد.

سرهنگ غلامی در پایان با اخطار به صیادان متخلف تأکید کرد: این یگان در مبارزه با متخلفان صیادی هیچگونه کوتاهی و اغماض نمی‌کنند و این یگان تمام توان و تلاش خود را برای حفظ آبزیان با ارزش خلیج فارس به کار خواهد گرفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتی‌های جدید دوگانه‌سوز می‌شوند - ترابران

پ آبان ۲۵ , ۱۴۰۲
سیدابوالفضل جعفری‌نژاد&nbspمترجم همه کشتی‌های جدیدی که تا سال ۲۰۳۰ ساخته می‌شوند، با توجه به اهمیت کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در صنعت حمل‌و‌نقل دریایی می‌توانند از دو نوع سوخت استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از سی‌ترید- مریتایم، با توجه به پیشرفت سریع در توسعه موتور‌های دوگانه‌سوز برای […]