افتتاح پروژه‌های مهم بندری استان بوشهر در دهه فجر امسال

افتتاح پروژه‌های مهم بندری استان بوشهر در دهه فجر امسال

 

 محمدشکیبی نسب ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری اظهار داشت: با چشم‌انداز ترسیم شده، توسعه زیرساخت‌های ۱۱ بندر تجاری استان تدوین و عملیاتی شده است تا شرایط برای رونق بیش از پیش این بنادر با رویکرد بهبود کسب و کار و افزایش فرصت‌های شغلی فراهم شود.
وی اضافه کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی سند توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، با تعامل و همدلی بیشتر میان دستگاه‌های متولی، نگاه به بنادر نیز متحول خواهد شد و این رویکرد نویدبخش بهبود بیش از پیش وضعیت زیرساختی در بنادر استان بوشهر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: هم اکنون نیز پروژه‌های متعددی در بنادر استان بوشهر در دست اجرا است که پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر امسال رکورد پروژه‌های افتتاحی و عملیاتی بنادر استان از لحاظ تعداد و اعتبار شکسته شود.
شکیبی نسب افزود: از جمله پروژه‌های شاخص و در حال انجام در بنادر استان بوشهر می‌توان به جاده دسترسی و فاز نخست تأسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین، سالن پایانه مسافربری دریایی بوشهر، طرح توسعه جامع بندر گناوه، لایروبی بندر ریگ، پایانه صادرات مواد معدنی، احداث ۴ پست اسکله رمپ در بندر دیر و پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان اشاره کرد.
وی اظهار کرد: در دهه فجر همچنین عملیات اجرایی چند پروژه جدید در بنادر استان بوشهر عملیاتی خواهد شد که جزئیات آن‌ها پس از اتمام فرایند مناقصه اطلاع رسانی می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: بزودی خبر‌های خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری بنادر استان به ویژه مجتمع بندری نگین اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین کروز دریای خزر ساخت روسیه به ایران می‌آید

ش آذر ۴ , ۱۴۰۲
“نوروز بها” در گفتگو با خبرنگار مانا از ورود اولین کشتی تیپ کروز مخصوص دریای خزر به آب‌های استان مازندران جهت انجام فعالیت‌های توریسم دریایی از سال آینده خبر داد و گفت: عملیات ساخت این کشتی تفریحی در شرکت کشتی سازی لوتوس آستراخان روسیه در حال اتمام است. کارشناس ارشد […]