۳ نوع شناور جدید عملیاتی و رزمی به نیروی دریایی سپاه پیوست

به‌کارگیری ۳ نوع شناور جدید عملیاتی و رزمی در نیروی دریایی سپاه

به گزارش خبرنگار مانا، سردار پاسدارعلیرضا تنگسیری در محل یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در کرانه شرقی آبراه اروندرود با اشاره به اینکه  قدم‌های بلندی در زمینه ساخت شناور رزمی برداشتیم افزود: به زودی دستاورد‌های دفاعی جدیدی در عرصه شناور‌های سطحی، زیرسطحی، موشکی و پهپاد رونمایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: تاب‌آوری و سرعت شناور‌های ساخته شده به دست متخصصان داخلی افزایش یافته که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناور‌ها سه برابر سرعت شناور‌های آمریکایی است.

سردار تنگسیری افزود: قابلیت موشک‌های نیرو‌های دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و علاوه بر هوشمندی اهداف خود را تا دو هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: ساخت دو موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد چهار کیلومتر و ۱۷ کیلومتر در حال تولید است که در آینده رونمایی خواهند شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمینه شناور‌ها و تهدیدات زیرسطحی هم کار‌هایی بزرگی انجام شده که به زودی اعلام خواهد شد.

سردار تنگسیری با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس اظهار داشت: همه حرکات نیرو‌های دریایی فرامنطقه‌ای در خلیج فارس در رصد ما قرار دارند و نیروی دریایی سپاه آماده دفاع تمام عیار از ایران اسلامی در دریا است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در نهایت آمادگی برای پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است اظهار داشت: دشمنان به خوبی از توان ما آگاه هستند و اگر کوچکترین خطای محاسباتی از آنان سرزند با واکنش سریع ما روبه‌رو خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت ژئواکونومیک باب‌المندب برای شرق و غرب

ی آذر ۵ , ۱۴۰۲
  به گزارش گروه بین‌الملل مانا، به باور کارشناسان، تنگه باب‌المندب مهم‌ترین آبراه جهان است و جایگاه آن در استراتژی قدرت‌ها و بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، رقابت‌پذیری ژئوپلیتیکی-ژئواقتصادی کشورهای صاحب منابع و مصرف‌کننده انرژی نفت و گاز برای تسلط بر ترانزیت آن را نشان می‌دهد. در واقع، تنگه باب‌المندب یک […]