افزایش ۸۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان

افزایش ۸۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالمحمد نادری از توسعه زیرساخت‌های بندر کنگان خبر داد و اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها احداث پروژه‌های بارانداز و انبار مسقف است که آغاز عملیات اجرایی آن در انتظار تأییدیه هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی اظهار کرد: اداره بندر و دریانوردی کنگان همواره سعی کرده تا در ارتباط مستمر با جامعه هدف خود مطالبات آنان را مورد بررسی قرار دهد که دو پروژه احداث انبار مسقف و بارانداز نیز براساس مطالبات مشتریان بندر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان با بیان اینکه این بندر اکنون از لحاظ عملکردی در وضعیت قابل قبولی قرار گرفته گفت: در میزان تخلیه و بارگیری در این بندر در هشت ماه امسال به ۸۳ هزار و ۱۰۰ تُن رسید.

نادری با بیان اینکه تخلیه و بارگیری کالا در بندر کنگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش نشان می‌دهد تصریح کرد تسهیلگری در فعالیت‌های اقتصادی بندر کنگان از دیگر ظرفیت‌ها است که منجر به افزایش تمایل فعالان اقتصادی برای فعالیت در این بندر شده است.

وی ادامه داد: با اتمام طرح توسعه بندر کنگان میزان تخلیه و بارگیری در این بندر به مراتب رشد و شتاب بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان اظهار کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور از سوی رهبر معظم انقلاب رسالت بنادر تجاری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده که در همین راستا برنامه‌های بسیار خوبی برای بندر کنگان پیش‌بینی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرسک ۱۰ تانکر بزرگ حامل آمونیاک به کره جنوبی سفارش داد

ی آذر ۱۲ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز؛ «Tina Revsbech» مدیر‌عامل Maersk Tankers با تأیید این خبر گفت: چهار فروند کشتی اول این قرارداد با سرمایه گذاری مشترک میتسویی ژاپن انجام خواهد شد و برای شش کشتی دیگر گزینه‌هایی برای مشارکت و سرمایه گذاری مدنظر داریم.   وی […]