کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک شناور در بندر کنگان

کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک شناور در بندر کنگان

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه رفت‌وآمد تمام شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی بوشهر مورد رصد و پایش قرار دارد اظهار داشت: بدون شک با متخلفان در همه زمینه‌ها برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی در نوار ساحلی استان بوشهر قرار دارد گفت: با تجهیز ناوگان مرزبانی استان بوشهر امکان حضور شناور‌ها در اعماق مختلف دریایی در خلیج‌فارس فراهم شده و تمام شناور‌ها مورد رصد قرار دارند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی یک شناور لنج حامل سوخت قاچاق در بنادر جنوبی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی مرزبانان پایگاه کنگان یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در بندر کنگان توقیف شد.

شرفی افزود. از این شناور ۲۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ۵ نفر به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری ساحل‌نشینان استان بوشهر اضافه کرد: عزم مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاق جدی است و با مخلان اقتصادی در دریای خلیج فارس قاطعانه برخورد می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت ناو گروه ۹۳نیروی دریایی ارتش پس از ۱۳ هزار کیلومتر دریانوردی به میهن

ش آذر ۱۸ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، ناوگروه رزمی ۹۳ نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرفرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران، پس از ۱۰۲ روز مأموریت تامین امنیت تردد کشتی‌های نفتکش و نجاری جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ و خلیج عدن و طی مسافت ۱۳۰۰۰ کیلومتر دریانوردی در آب‌های آزاد و […]