کشف ۲۵۰ کیلوگرم صید غیر مجاز در نوار ساحلی بوشهر

کشف ۲۵۰ کیلوگرم صید غیر مجاز در نوار ساحلی بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر سرهنگ غلامرضا محقق حفاظت از زیستگاه آبزیان و مقابله با صید غیرمجاز را یکی از مأموریت‌های مرزبانی دانست و اظهار داشت: برای حراست از منابع آبزیان خلیج‌فارس و همچنین حمایت از حقوق صیادان دارای مجوز طی اقدامات اطلاعاتی، مأموران پایگاه مرزبانی بوشهر مستقر در پاسگاه مرزی دریایی دلوار موفق به شناسایی و توقیف یک فروند شناور صیادی به همراه ادوات صید غیرمجاز ترال شدند.

وی افزود: در بازرسی از شناور توقیفی ۲۵۰ کیلوگرم میگو صید شده دریایی به همراه ادوات صید غیرمجاز شامل تور گوفه، طناب گوفه و دیگر ادوات به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محقق در ادامه به اقدامات غیرقانونی برخی عناصر سودجو در تخریب منابع آبزیان خلیج‌فارس اشاره کرد و گفت: صید غیرمجاز برخی افراد سودجو علاوه بر تخریب و نابودی تدریجی زیستگاه آبزیان موجب خارج شدن آنان از چرخه غذایی کشور می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز سلسله نشست‌های تخصصی سیاست‌های کلی توسعه دریامحور

ش آذر ۱۸ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا، حکمرانی و سیاست گذاری یکپارچه، تقسیم کار ملی، مدیریت کارآمد و چابک، الزامات برنامه های توسعه دریا محور و پیشران ها، روش های تأمین  مالی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی، زنجیره های ارزش و مدل های کسب و کار دریایی، قطب های اقتصادی […]