رویکرد مردم‌محور در تدوین سند طرح جامع منطقه آزاد سیستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

محمدرضا واعظی‌پور، مدیر اجرایی منطقه آزاد سیستان گفت: استفاده از تجربه و دانش مردم محلی و نخبگان منطقه برای تدوین سند طرح جامع منطقه آزاد به‌عنوان یک سند اصلی و کاربردی و چراغ راه توسعه منطقه، از اولویت‌های کاری ماست.

به گزارش راد، مدیر اجرایی منطقه آزاد سیستان گفت: همه مردم سیستان از مزایای منطقه آزاد سیستان بهره‌مند خواهند شد.

محمدرضا واعظی‌پور، تاکید کرد: با توجه به گستره ۲۱ هزار هکتاری منطقه آزاد سیستان، همه مردم منطقه و البته سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از منافع این منطقه بهره‌مند خواهند شد.

واعظی‌پور افزود: استفاده از تجربه و دانش مردم محلی و نخبگان منطقه برای تدوین سند طرح جامع منطقه آزاد به‌عنوان یک سند اصلی و کاربردی و چراغ راه توسعه منطقه، از اولویت‌های کاری ماست.

وی ظرفیت‌های صنایع دستی منطقه را بی‌بدیل دانست و افزود: شناساندن این ظرفیت‌ها به‌ویژه هنرهایی نظیر خامه‌دوزی، سیاه‌دوزی، خُولکـ بافی و توتن ـ بافی از اهم برنامه‌های منطقه آزاد سیستان در بخش جلب و جذب گردشگر و همچنین صادرات منطقه خواهد بود. /فرینا

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چهارمحال و بختیاری، استانی حائز اهمیت در آبزی‌پروری

د بهمن 17 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران گفت: چهارمحال و بختياری از لحاظ پشتيبانی آبزی‌پروری بسيار حائز اهميت است، برای تبديل اداره شيلات سازمان جهادكشاورزی به اداره‌كل نيازمند حمايت استانی هستيم. به گزارش راد، حسين حسينی، شامگاه۱۶ بهمن‌ماه در ديدار با استاندار چهارمحال و بختياری با اشاره […]

همچنین بخوانید: