جذب ۶۰۰ نفر نیروی جویای کار بومی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد؛

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با قدردانی از تلاش نیروهای کارگری این مجتمع بزرگ بندری دستاوردهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان را در صیانت از حقوق کارگران تشریح کرد.

به گزارش راد، بهروز آقایی در جمع کارگران و کارفرمایان نمونه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)  با اشاره به اینکه ۴۲۱ شرکت در حوزه‌های مختلف در این مجتمع بندری مشغول به کار هستند، اظهار داشت: ۱۲ هزار نیرو در بخش‌های متعدد مجتمع بندری مشغول به کار هستند و به همت و توان این نیروهای پرتلاش فرآیندهای جاری انجام می‌گیرد که جای دارد از زحمات و تلاش آنان قدردانی کنم.

آقائی با بیان اینکه تلاش این اداره کل با پیگیرهای مکرر تلاش کرده است حقوق و مزایای کارگران شاغل  در مجتمع بندری اواخر هر ماه پرداخت شود، گفت: غالبا شرکت‌ها در این خصوص همکاری کرده و حقوق و مزایا را با کمترین تأخیر پرداخت می‌کنند و معوقات پرداختی به کمترین زمان ممکن رسیده است.

وی با اشاره به اهتمام این اداره کل در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل گفت: از ابتدای سال جاری طرح طبقه‌بندی مشاغل از ابتدای سال جاری در ۳۲ شرکت به اجرا در آمده است و با بروزرسانی‌های مجدد تلاش می‌شود حداکثر مطالبات کارگران در این طرح ملاحظه و تأمین شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه بازرسی از شرکت‌های فعال در این مجتمع بندری به منظور کاهش تضییع حقوق کارگران و کارفرمایان به طور مکرر و مستمر انجام می‌شود، گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی ادواری برای کارگران، تلاش شده است نیروهای فعال را نسبت به حقوق و مسئولیت‌های خود توجیه کرده و آگاهی آنان را از این طریق ارتقاء دهیم.

آقائی با اشاره به جذب ۶۰۰ نفر نیروی جدید در مجتمع بندری در سال گذشته بیان کرد: اغلب این نیروها از نیروهای بومی جویای کار در منطقه هستند و  این موفقیت در حالی به دست آمد کارفرمایان با مسائل و مشکلاتی مختلفی درگیر بودند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرکت های خاویاری برای مبارزه با پیشنهاد آمریکا در زمینه ممنوعیت فروش خاویار متحد می شوند

د اردیبهشت 18 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه توسط: کریس چیس27 آوریل 2023 صحبت از پیشنهاد ایالات متحده برای ممنوعیت شرکت های خاویار در نمایشگاه جهانی غذاهای دریایی 2023 بود، حتی اگر این محصول از طریق آبزی پروری تولید شده باشد.پیشنهاد مورد بحث برای اولین بار توسط سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده […]

همچنین بخوانید: