بهره‌برداری از ۲ اسکله بندر دیّر در جنوب استان بوشهر در هفته دولت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

بهره‌برداری از ۲ اسکله بندر دیّر در جنوب استان بوشهر در هفته دولت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، راحله پورمحمد با اشاره به ترانزیت دو هزار و ۷۰۰ رأس دام از بندر دیر اظهار داشت: این محموله در قالب پنج شناور پس از طی مراحل اداری مورد نیاز از گرجستان به مقصد امارات متحده عربی ترانزیت شد.

وی بیان کرد: در فروردین امسال نیز محموله یک هزار و ۲۰۰ رأس دام زام زنده، از بندر دیّر به مقصد دوبی ترانزیت شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیّر تصریح کرد: این بندر با رویه ترانزیت در چند ماه اخیر مبدأ ترانزیت به کشور‌های مختلفی بویژه کشور‌های حوزه خلیج فارس شده است.

پورمحمد با اشاره به رشد ترانزیت کالا از بندر دیر در سال جاری افزود: براساس آمار در دو ماهه ابتدایی امسال میزان ترانزیت از بندر دیّر با رشد صددرصدی مواجه شده است.

وی یادآور شد: بندر دیّر در چند سال اخیر به عنوان یکی از کانون‌های صادراتی کشور نقش آفرین شده است که به تناسب این نقش آفرینی توسعه زیرساختی این بندر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیّر ساخت اسکله‌های جدید در بندر دیّر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در بندر دیّر اکنون احداث چهار پست اسکله رمپ در حال اجرا است که دو اسکله آن در هفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکان برقراری خط دریایی خرمشهر به بصره برای عزیمت زائران اربعین حسینی

پ تیر 1 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سیدمجید میراحمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مانا افزود: راه‌اندازی خط دریایی خرمشهر به بندر بصره در ستاد اربعین در حال بررسی است و در صورت استقبال از آن، این خط دریایی گشایش خواهد یافت تا جابه‌جایی زائران به شهر‌های مقدس عراق افزایش یابد. وی کمبود […]

همچنین بخوانید: