کاهش ساعت اداری برای دومین روز متوالی در مناطق ساحلی خوزستان به علت گرمای شدید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاهش ساعت اداری برای دومین روز متوالی در مناطق ساحلی خوزستان به علت گرمای شدید

به گزارش خبرنگار مانا، استانداری خوزستان در پی اعلام هواشناسی مبنی بر افزایش دما به بالای ۵۰ درجه بالای صفر در مناطق ساحلی خوزستان، ساعت کاری ادارات دولتی و عمومی در شهر‌های ساحلی خوزستان را از ۱۳ به ۱۲ کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اعلام وضعیت نارنجی افزایش دما در مناطق ساحلی خوزستان گفت: گرمای نفسگیر توأم با رطوبت هوا، تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

محمد سبزه زاری افزود: براساس بررسی الگوی نقشه‌های هواشناسی، با استقرار سامانه کم‌فشار جنب حارّه‌ای، دمای هوا در اغلب شهر‌های ساحلی خوزستان روندی افزایشی خواهد داشت.

با افزایش دمای هوا، قطعی برق در برخی شهر‌های ساحلی خوزستان به علت افزایش مصرف برق و اختلال در شبکه توزیع، گزارش شده است.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از ساکنان شهر‌های ساحلی خوزستان خواست ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق، در ساعات پیک، از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند.

مرکز بهداشت خوزستان به ساکنان شهر‌های ساحلی خوزستان توصیه کرد در طول روز کمتر در برابر اشعه مستقیم آفتاب قرار گیرند و از کلاه و عینک‌های آفتابی استفاده کنند.

مراکز درمانی و بیمارستانی در شهر‌های ساحلی خوزستان نیز برای پذیرش بیمارانی که دچار گرمازدگی شده‌اند به حال آماده باش درآمدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف انبار سوخت قاچاق در بندر هندیجان

س تیر 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: مأموران دریابانی در راستای مقابله با قاچاق سوخت، با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند، یک انبار نگهداری سوخت که در آن بیش از شش هزار لیتر گازوییل نگهداری می‌شد کشف کردند. وی گفت: بر‌اساس بررسی‌های انجام […]

همچنین بخوانید: