۶۸۰ میلیارد ریال محموله قاچاق از یک شناور در بندر دیلم کشف شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

۶۸۰ میلیارد ریال محموله قاچاق از یک شناور در بندر دیلم کشف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی از شناسایی محموله قاچاق از یک شناور در بندر دیلم خبر داد و اظهار داشت: با اقدامات تخصصی و تلاش مرزبانان مستقر در اسکله گمرک بندر دیلم در حین نظارت بر تخلیه شناوران باری، از ورود کالای قاچاق مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی  افزود: مأموران مرزبانی استان بوشهر در توقیف شناور و بازرسی از آن ۳۴ دستگاه موتور دیزل خودر‌های سنگین فاقد هرگونه مدارک قانونی و  گمرکی کشف کردند.
 فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۶۸۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این رابطه یک فروند شناور توقیف، یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
 سرهنگ شرفی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف مرزبانی در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: مرزبانانی این استان شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهمیت انجمن مهندسی دریایی ایران از دیدگاه جامعه دریایی

چ تیر 28 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه اهمیت انجمن مهندسی دریایی ایران از دیدگاه جامعه دریایی میلاد پاشازاده کد خبر : 1863 ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ بررسی اهمیت وجودی انجمن مهندسی دریایی ایران از منظر روزنامه دریایی اقتصاد سرآمد و درخواست های کارشناسی آنها از رئیس جمهور. منبع

همچنین بخوانید: