دزدان دریایی میگو به دست قانون افتادند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

دزدان دریایی میگو به دست قانون افتادند

به گزارش مانا، سرهنگ عبدالکریم غلامی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به زمان دریابست و آزادسازی فصل صید میگو  اظهار داشت: به منظور جلوگیری و مبارزه با صید غیرمجاز میگو توسط شناور‌های متخلف، عوامل گشت یگان حفاظت منابع آبزیان، از اسکله صیادی جلالی عازم دریا شده و در آب‌های تنگستان تعداد دو فروند قایق غیرمجاز را به علت تخلف صید و صیادی بدون کسب مجوز شیلات و صید ممنوعه ترال توقیف کردند.

وی افزود: از این دو قایق مقدار ۱۳۰ کیلوگرم میگو درجه۲، دو جفت تخته صید ترال قایق، دو رشته تور ترال میگو قایق، چهار حلقه طناب و دو عدد دیرک ترال کشف و توقیف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا برای شناور‌ها و ادوات کشف شده، پرونده تشکیل و برای برخورد و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع و درحال رسیدگی و اقدام لازم است.

این مقام مسئول بیان کرد: ستاد یگان حفاظت منابع آبزیان استان به شماره تماس ۰۷۷۳۳۳۲۶۰۸۵  آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی غیرمجاز است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی سرویس مستقیم کشتیرانی برای حمل کانتینر بین مصر و روسیه

ی مرداد 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مانا به نقل از روسیا الیوم، گروه کشتیرانی و حمل‌و‌نقل غول پیکر «فسکو» روسیه در اجلاس روسیه آفریقا که این روز‌ها در سن پترزبورگ برگزار شد، از راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین روسیه و مصر خبر داد. گروه حمل‌و‌نقل روسی FESCO یکی […]

همچنین بخوانید: