غربالگری۷۰فروند شناور با هدف ارتقای ایمنی شناورهای سنتی در بندرشهید باهنر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر بنادر ودریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: طرح ارتقاء ایمنی شناورهای سنتی که برای اولین بار در سطح بنادر کشور اجرا می شود، در بندر شهید باهنر به اجرا درآمد و در این راستا تاکنون ۷۰ فروند شناور مورد غربالگری قرارگرفته است.

  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی درباره اجرای طرح ارتقاء ایمنی تخلیه و بارگیری شناورهای سنتی، خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای آبان‌ماه با تشکیل کارگروهی و باهدف ارتقاء سطح ایمنی شناورهای سنتی، ارتقاءسطح ایمنی فعالیت خنکاران، تعاونی لنجداران و بارچینی شناورهای سنتی آغاز شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۷۰ شناور مورد غربالگری قرارگرفته که ازاین میزان ۱۵ شناور نتوانسته‌اند امتیاز لازم را به‌دست آورند، تاکید کرد: از تداوم فعالیت‌های این شناورها و قرارگرفتن در لیست بارگیری تا رفع نواقص و ارزیابی مجدد ممانعت به عمل خواهد آمد.

مدیر بنادر ودریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت:’ با اجرای این طرح که سطح ایمنی شناورهای سنتی را به لحاظ ایمنی، سطح دانش خدمه، نوع مدیریت شناور، وضعیت تعمیر و نگهداری، سابقه سانحه و یا شبه سانحه مورد ارزیابی قرار می‌دهد؛ ریسک سوانح مرتبط با فعالیت شناورهای سنتی تا ۷۰ درصد کاهش خواهد یافت.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایجاد خط مستقیم کشتیرانی میان ایران- آفریقای جنوبی- آمریکای لاتین

ش اسفند 2 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از اتاق تعاون ایران، بابک افقهی رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی اتاق تعاون ایران اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان مربوطه، ایجاد خط مستقیم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، آفریقای جنوبی و سپس امریکای لاتین با هدف توسعه تجارت میان این کشورها؛ […]

همچنین بخوانید: