اختتامیه جشنواره سرود نیروی دریایی برگزار شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اختتامیه جشنواره سرود نیروی دریایی برگزار شد


 مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سرود نیروی دریایی ارتش در مقاطع کارکنان پایور، وظیفه و فرزندان پسر کارکنان، در مرکز آموزش‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه استکبار جهانی تمام وقت خود را صرف ترویج فرهنگ غلط غربی کرده است، گفت: مسئولان امر باید در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی به شکل جهادی عمل کرده و با انجام اقدامات فرهنگی در برابر بی فرهنگی غرب مقابله کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایران اسلامی برگرفته از آرمان‌ها و اعتقادات و پشتوانه وسیع اعتقادی است، افزود: برخی از سرودها ماندگار و در یادها می‌ماند و اگر یک سرود و شعر با محتوا و دارای پیام فرهنگی باشد تأثیر خود را در جامعه نهادینه می‌کند به گونه‌ای که گاهی از یک سخنرانی نیز تأثیر گذاری بیشتری دارد.

وی با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مقوله شعر و سرود، افزود: برگزاری منظم شب های شب شعر توسط معظم‍له و دعوت از شاعران مطرح کشوری برای برگزاری این مراسم، نشان از تأثیر گذاری شعر و سرود در نشر ارزش‌های دینی و اجتماعی جامعه دارد.

حجت الاسلام مظفری نژاد تصریح کرد: جشنواره‌های سرود در نیروی دریایی ارتش حاوی پیام نشر ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی، ایثار و جانفشانی در جامعه است و با توجه به هزینه‌های فراوان استکبار در شبکه‌های معاند و فضای مجازی، باید متولیان فرهنگ ایران اسلامی تلاش بیشتری برای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی داشته باشند.

چهارمین جشنواره سراسری سرود نداجا با توجه به شرایط بیماری کرونا در رشته تک خوانی به مدت سه روز و با حضور ۳۴ شرکت کننده در مقاطع کارکنان پایور، وظیفه و فرزندان پسر کارکنان این نیرو از سراسر کشور و به صورت منطقه‌ای در رشت، سیرجان و تهران برگزار شد؛ نفرات منتخب به جشنواره سراسری سرود ارتش اعزام می‌شوند.



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرانه مصرف آبزیان در بروجرد ۸.۲ کیلوگرم است

ی اسفند 3 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه غلامحسین اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بروجرد با تولید بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تن ماهی سرد آبی در سال جاری رتبه ۶ را در استان کسب کرده است، افزود: هم اکنون نیز بزرگترین مزرعه پرورش ماهی به وسعت […]
سرانه مصرف آبزیان در بروجرد 8.2 کیلوگرم است | ایرنا - رییس

همچنین بخوانید: