۱۹۰ فروند شناور متخلف امسال در هرمزگان توقیف شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرهنگ محمدحسن آزادی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اغلام کرد: این تعداد شناور غیرمجاز و متخلف توقیف شده شامل ۵۵ فروند قایق،۱۴ فروند کشتی و ۱۱۶ فروند شناور لنج صیادی(معرفی شده به کمیسون تخلفات صیادی) و پنج فروند شناور لنج بی‌هویت است.

وی میزان رشد کشفیات با انجام عملیات‌های انجام شده را ۴۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: در این مدت افزون بر۳۲۷ صیاد غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اضافه کرد: در این راستا نیز ۲۰۹ پرونده به شناورهای متخلف به کمیسون تخلفات صیادی معرفی شده است.

آزادی میزان آبزیان کشف شده در مدت یاد شده را نیز دود ۱۳۰ تن آبزی شامل ماهی و میگو اعلام کرد و ادامه داد: در این بین سه دستگاه تراکتور فعال در زمینه صید پره و ۲ خودرو نیمه سنگین حامل آبزیان غیرمجاز نیز کشف و توقیف شد.

وی حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان را مهم‌ترین رسالت این یگان عنوان  کرد و افزود:  شماره تلفن ستاد یگان استان ۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

استان هرمزگان دارای ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی، ۲۲ بندر صیادی و موج شکن  و ۳۹ مرکز تخلیه صید و صیادی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت رسوب کالا در بنادر ایران/ موجودی 3.8 میلیون تنی کالاهای اساسی/ تخلیه و بارگیری 155 میلیون تنی کالاهای نفتی و غیرنفتی تا پایان بهمن‌

س اسفند 19 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، وضعیت 11 ماهه رسوب انواع کالا، کالاهای کانتینری و کالاهای اساسی را در بنادر کشور تشریح و میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی را در این مدت اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]
روانبخش بهزادیان،رسوب کالا،بنادر ایران

همچنین بخوانید: