فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان دیدار کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان دیدار کرد


 در آستانه چهلمین سال از دفاع مقدس، ناخدا یکم ستاد جعفر تذکر با سرهنگ علیرضا غریبی به مناسبت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در راستای تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری در موضوع حفظ یاد، خاطره و راه شهدا، ناخدا یکم «جعفر تذکر» فرمانده پایگاه  دریایی بوشهر با سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با تشکر از زحمات و تلاش‌های سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد : سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس که در  ستاد کل تشکیل شد، الحمدالله رشته آن به مناطق و گوشه و کنار کشور رسیده قاعدتاً برای الگو و روش گذاری است که همه به یک روش اقدام کنند. من به نوبه خود استقبال می‌کنم از هر الگو و روشی و خواسته ای که سازمان حفظ و نشر دفاع مقدس داشته باشد.

وی همچنین گفت :سازمان حفظ ارزش‌های دفاع مقدس نقش هماهنگی در بین سازمانها و ارگانهای مختلف را دارد امیدوارم که به کمک شما این آثار حفظ شود تولید شود و نشر داده شود. امیدوارم که بتوانیم رسالت خود را در این زمینه انجام داده و بتوانیم آثار یاد و خاطره شهدا را حفظ کنیم و پشت سرشان بتوانیم گام برداریم.

حجةالاسلام و المسلمین یاسر راغبی ریس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر نیز الگو سازی را یکی از وظایف مهم برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس دانسته و گفت : ما باید الگوسازی کنیم برای فعالیت در مسیر دفاع مقدس یا نشر آثار یا بحث نشر فرهنگ ایثار باید الگو ارائه بدهیم، که جوان بتواند از آن الگوبرداری کند.  آثار جنگ می تواند نقش مادران شهدا باشد مادری هست که چندین فرزند خود را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است از اینها میتوان الگوسازی کرد تا جوانان از آن الگو برداری کنند.

سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد : ما در بحث حوزه دفاعی در دنیا زبانزد هستیم هیچ کس نمی تواند منکر آن شود در بحث دفاع مقدس و حفظ آثار ماموریت مشخص است. حفظ کنیم و نشر بدهیم. یکسری آثار است که به جا مانده است یکسری آثار فیزیکی است و یکسری آثار معنوی. بخش دیگر باید تولید شود ما در حوزه نشر نیز گستردگی خیلی زیادی داریم یکی از مهمترین اهداف ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه ایثار و فداکاری به نسل آینده است که در این حوزه کار مقداری سخت است و ما باید با دقت بیشتری به آن توجه کنیم. وی همچنین خاطرنشان کرد :با توجه به اینکه تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است ما هم نیاز داریم که در حوزه فرهنگی همراه بشویم و ما هم در بحث استفاده از تکنولوژی با نسل های جدید پیش برویم تا بتوانیم حرفمان را بزنیم. و آرمان‌های واقعی و اهداف واقعی را به دست جوان هایمان برسانیم.

سرهنگ غریبی افزود :یکی از وظایف ما که نقش خیلی مهمی در بحث حوزه دفاع مقدس دارد و  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  خیلی تاکید کرده است در بحث حوزه هنر است یعنی تولید آثار هنری است که امروز زبان جوان و نوجوان  است. بخش مهم دیگر نیز بحث کتاب است که ما باید در این زمینه ها خیلی کار کنیم.

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رییس پارک علم و فناوری استان مازندران با دریاداردوم کریم مصدری دیدار کرد

س مرداد 21 , 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه رییس پارک علم و فناوری استان مازندران با دریاداردوم کریم مصدری دیدار کرد علی معتمد زادگان با حضور در شهرستان نوشهر با فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش دیدار کرد. به گزارش روابط عمومي نیروی دریایی ارتش، بمنظور ارتقاء سطح تعاملات و […]

همچنین بخوانید: