امضا تفاهم نامه آموزشی و تاسیس مجموعه آموزشی ملوان در حوزه‌ی دریانوردی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دیدار دریادار دوم مصدری با مدیر آموزش و پرورش شهرستان نوشهر مطرح شد؛

امضا تفاهم نامه آموزشی و تاسیس مجموعه آموزشی ملوان در حوزه‌ی دریانوردی


صفی‌الله درویش با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با امیر دریادار دوم کریم مصدری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در راستای تبادل و تعامل آموزشی فی مابین آموزش و پروش شهرستان نوشهر با دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نیروی دریایی ارتش، صبح امروز صفی‌الله دوریش با حضور در ستاد فرماندهی این دانشگاه با دریادار دوم کریم مصدری دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه این مجموعه آموزشی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با خودکفایی در تمام حوزه‌‌های علمی،پژهشی و غیره بعنوان مرجع ترین مرکز آموزش دریانوردی در سطح کشور محسوب می شود، گفت: وجود دانشگاه دریایی برای کشور قدمی بسیار بزرگ محسوب می شود و آموزش و تربیت افسران نیروی دریایی ارتش بدون وابستگی به خارج توسط اساتید صورت میگیرد.

درویش با اشاره به اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) از ظرفیت های بسیار بالایی برخورد است، گفت: به منظور فراهم نمودن بهره مندی دانش آموزان شهرستان نوشهر  از آموزش های مهارتی در حوزه‌ دریایی، تفاهم نامه آموزشی فی مابین اداره آموزش استان مازندران و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)منعقد گردید و انشالله در آینده نزدیک  با همکاری یکدیگر مرکزآموزشی ملوان در شهرستان نوشهر تاسیس خواهدشد.

وی بهره مندی دانش آموزان شهرستان نوشهر از دروس مهارتی و عملی با استاندارد های لازم و ایمنی کامل در محیط آموزشی  و همچنین شناخت تجهیزات دریایی و تعمیر موتور دیزل دریایی و غیره را زیر نظر اساتید مجرب این دانشگاه از مفاد این تفاهم نامه نام برد.

 

دریادار دوم مصدری نیز با اشاره به گسترش و توسعه فرهنگ دریا در بین خانواده ها ، خاطر نشان کرد: جوانان و دانش پژوهان استان مازندران همواره میتوانند از پتانسیل  موجود در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) به نحو مطلوب استفاده نمایند تادر آینده بتوانند با یادگیری علم ، یکی از عناصر کلیدی در سازمانهای دریایی همچون کشتیرانی ، نیروی دریایی راهبردی ارتش ،شرکت ملی نفت در نفتکشها ،و شیلات شوند.

 



منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری مسابقات قرآن کارکنان و بانوان شاغل نداجا در بندرعباس

د مرداد 13 , 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـسیاسی نیروی دریایی ارتش خبر داد: برگزاری مسابقات قرآن کارکنان و بانوان شاغل نداجا در بندرعباس مرحله مقدماتی و منطقه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و دانشجویان و همچنین بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌ها […]

همچنین بخوانید: