تدوین پروتکل بهداشتی پهلودهی نفتکش ها و عملیات صادرات نفت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تهیه ، تدوین و اجرای پروتکل بهداشتی ویژه عملیات صادرات و بارگیری نفت خام در دریا با در نظر گرفتن الزامات ملی و بین المللی خبر داد

 

به گزارش «مرین‌پرس» از شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ و مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارداشت : با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا در کشور و پیرو دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در صنعت نفت و مصوبات کمیته مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ  در راستای پیشگیری ، کنترل و مقابله با شیوع ویروس کووید 19 ، پروتکل بهداشتی ویژه پهلودهی نفتکش ها MARITIME DECLARATION OF HEALTH   تدوین و ابلاغ شد.

 

مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ هدف از تدوین  این پروتکل را شناسایی زودهنگام  و جلوگیری از شیوع  و انتشار ویروس به جزیره خارگ و عدم ایجاد هرگونه اختلال در فرایند های عملیاتی شرکت عنوان کرد و افزود : این پروتکل اولین پروتکل دریایی ویژه عملیات پهلودهی نفتکش ها جهت عملیات صادرات نفت از طریق دریا و اسکله ها می باشد که توسط HSE شرکت پایانه های نفتی ایران  و با همکاری مدیریت عملیات مطابق با استانداردهای بین المللی نظیر سازمان های WHO و IMO تدوین گردیده است.

 

اسدروز تاکید کرد: این پروتکل در برگیرنده الزامات بهداشتی پیشگیرانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا است که می بایست توسط ترمینال و نفتکش های ورودی اجرا شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید ناخدایکم تکاور مردان از یگان های تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سید الشهداء(ع)

چ مرداد 1 , 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش صورت گرفت؛ بازدید ناخدایکم تکاور مردان از یگان های تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سید الشهداء(ع)  فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم نداجا مستقر در کنارک از قسمت های مختلف تیپ حمزه سید الشهداء(ع) بازدید کرد. […]

همچنین بخوانید: