بیش از ۱۸ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارسطو ترکمان منش روز یکشنبه در گفت وگو با مرین‌پرس افزود: از مجموع کشفیات استان بوشهر ۱۳ تن و ۱۵۵ کیلوگرم معادل ۷۱ درصد در دریا کشف و ضبط شده‌است.

وی بیان کرد: از این میزان کشفیات ۹ تن و ۳۹۵کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات، هشت تن و ۱۳۸ کیلوگرم از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۹۶۴ کیلوگرم مرزبانی و ۱۴ کیلوگرم توسط سازمان اطلاعات سپاه امام صادق (ع) کشف شده‌است.

ترکمان منش گفت: همچنین در این مدت ۴۵ هزار و ۱۶۱ قرص روانگردان در این استان کشف و ضبط شد. 

وی ادامه داد: در سال گذشته با انهدام ۳۸ باند و شبکه ترانزیت مواد مخدر سه هزار و ۳۰۰ نفر مرتبط با این جرائم در استان بوشهر دستگیر و بیش از ۲۳۰ دستگاه وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو مربوط به قاچاقچیان نیز توقیف شد. 

ترکمان منش گفت: با اقدام‌های مقابله‌ای و انهدام باندهای کلان مواد مخدر در ۲ بخش آبی و خشکی، حوزه استحفاظی استان بوشهر برای قاچاقیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ناامن شده‌است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجرای اولین پروژۀ انتقال کشتی به کشتی گاز LNG در آسیا

ی فروردین 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مرین‌پرس؛ در مراسم آغاز عملیات بانکرینگ سیار “Chee Hong Tat” وزیر امور حمل و نقل سنگاپور طی سخنانی گفت: استفاده از سوخت‌های پایدار یکی از عناصر مهم استراتژی کربن زدایی است که سنگاپور سعی دارد در این مسیر پیشرو باشد. وی یاد‌آور […]

همچنین بخوانید: