پایان تعمیرات زیرآبی شناور یدک کش یادگار۲ سریع تر از موعد قرارداد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تعمیرات زیرآبی یدک کش یادگار۲، طبق الزامات موسسات رده بندی در بهمن و اسفند ۱۳۹۹ و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال دربازه زمانی ۴۰ روز توسط ISOICO و با نظارت کارشناسان اداره نگهداری و تعمیر تجهیزات و مشاور فنی صورت پذیرفت.

به گزارش مرین‌پرس، معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مهم‌ترین ماموریت این شناور یدک کش را شرکت در عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های تجاری و نفتی، عملیات مقابله با آتش و آلودگی عنوان کرد و ادامه داد: این شناور پرقدرت از ۴۴۰۰ اسب بخار و توان کشش  بیش از ۵۰  کیلونیوتن برخوردار است.

عباس آذرپیکان با اشاره به استانداردها و دستورالعمل های لازم برای تعمیر و نگهداری شناورهای دریایی، گفت: تعمیرات اساسی باید بر اساس استانداردهای موسسات رده بندی در مراکز تعمیرات حوضچه خشک شناورها صورت گیرد که برای اجرای آن لازم است یدک کش از آب خارج و اقدامات فنی طبق شرح کار مصوب انجام شود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از شاخص های مثبت این پروژه اتمام زودتر از موعد فرایند تعمیرات است که ۲۰ روز زودتر از موعد قانونی قرارداد به پایان رسیده و با توجه به نقش راهبردی شناور یادگار، بسیار ارزنده و قابل تحسین است.

به گفته آذرپیکان استفاده از ظرفیت ساخت و تولید مواد و متریال مورد نیاز شناور در داخل کشور و ایجاد فرصت های شغلی مستقیم ۴۰نفر و غیرمستقیم 25 نفر نیز از دیگر نکات ارزنده این پروژه است.

وی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت های مشاور فنی در حوزه نگهداری و تعمیر تجهیزات دریایی، برنامه ریزی مدونی را در دست اجرا دارد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورود ۴۱۵ هزار نفر گردشگر نوروزی به سواحل چابهار

س فروردین 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه علیرضا جلال زایی در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس با اشاره به روز‌های پررونق گردشگری در استان سیستان و بلوچستان طی ایام نوروز به دلیل شرایط آبی کرونایی در این استان، بیان داشت: در مجموع حدود ۹۰۰ هزار نفر گردشگر در ایام نوروز وارد استان سیستان و […]

همچنین بخوانید: