آزمایش سوخت بیودیزلی توسط شرکت کشتیرانی کانادایی/ انتشار گازهای گلخانه ای تا 35 درصد کاهش می یابد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شرکت کشتیرانی کانادایی Steamship Lines سوخت بیودیزل را بر روی کشتی های خود در سال 2021 برای کاهش اثرات زیست محیطی آلاینده ها آزمایش می کند.

این آزمایش ها که به دنبال تست سوخت بیودیزل B100 بر روی موتورهای اصلی دو کشتی CSL در سال گذشته انجام می شود، در راستای بهره وری از سوخت های سبز و فناوری ها موجود برای کاهش انتشار آلاینده ها است.

بسیاری از شرکت های حمل و نقل و کشتیرانی به دنبال کاهش میزان انتشار آلاینده های کشتی های خود و استفاده از سوخت های زیستی پاک تر هستند که مقدار بسیار کمی گوگرد و CO2 داشته باشد.

لوئیز مارتل؛ رئیس و مدیر عامل گروه CSL، گفت: جایگزینی سوخت فسیلی با بیودیزل در کشتی ها نیازمند هیچ تغییری در تجهیزات موجود نیست و یک منبع سوخت مناسب با کربن خنثی برای چرخه عمر کشتی فراهم می کند. این همان چیزی است که سوخت های زیستی را به گزینه ای بسیار جذاب برای کاهش اثرات محیطی تبدیل می کند و ما مشتاق ادامه آزمایش آنها و سایر راه حل هایی هستیم که پتانسیل کمک به پاک شدن هوا و آبراه ها را دارند.

طبق اهداف تعیین شده ملی کانادا تحت موافقتنامه آب و هوایی پاریس با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا 35 درصد تا سال 2030، CSL در حال ساخت کشتی های کارآمد تر، سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه و نوآوری و بررسی و آزمایش فناوری های جدید سوخت ها است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشنهاد آلمان برای بازسازی بندر بیروت/ اختصاص بودجه 3 میلیارد دلاری برای بازسازی

چ فروردین 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مقامات آلمانی پیشنهاد خود مبنی بر بازسازی بندر بیروت با همکاری بانک سرمایه گذاری اروپا را به مقامات لبنانی ارائه می کنند. سال گذشته در اثر یک انفجار، بخش قابل توجهی از بندر بیروت تخریب و  فعالیت های بندری و دریایی در آن […]
پیشنهاد،آلمان ،بازسازی بندر بیروت

همچنین بخوانید: