درخواست خسارت 916 میلیون دلاری کانال سوئز از کشتی “اور گیون”

زمان مطالعه: 1 دقیقه



کشتی “اور گیون” که به مدت یک هفته کانال سوئز را مسدود کرده بود، همچنان در اختیار مقامات این آبراه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از رویترز، به گفته مقامات کانال و نماینده شرکت بیمه کننده کشتی Ever Given، کشتی ای که کانال سوئز را تقریباً یک هفته در ماه مارس مسدود کرد، همچنان در اختیار مقامات این آبراه بوده و در همین راستا، کانال سوئز به دنبال مطالبه 916 میلیون دلاری غرامت علیه مالک ژاپنی کشتی است.

کشتی کانتینری Ever Given متعلق به شرکت Shoei Kisen، تا به امروز در دریاچه ای که دو بخش از کانال را جدا می کند، نگهداری می شود. تیم تحقیقاتی کانال سوئز همچنان در حال تحقیق و بررسی ابعاد حادثه است. 

دو منبع آگاه در اداره کانال سوئز که از بردن نام خودداری کردند، به رویترز گفتند که حکم دادگاه برای نگهداری کشتی برقرار بوده و مذاکرات در مورد جبران خسارت همچنان در جریان است.

UK Club، شرکت بیمه کننده و حامی جبران خسارت Ever Given اعلام کرده است که درخواست غرامت 916 میلیون دلاری کانال شامل 300 میلیون دلار برای “تلاش در جهت رهاسازی” و 300 میلیون دلار برای “از دست رفتن اعتبار” کانال است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بخش خصوصی می‌تواند رونق تولید در پسکرانه بنادر را رقم بزند/ ضرورت رفع موانع داخلی و خارجی فعالیت بخش خصوصی در حوزه دریایی و بندری

د فروردین 30 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌های لازم در پسکرانه بنادر به منظور تولید وصادرات ایجاد شود، گفت: بخش خصوصی می‌تواند رونق تولید در پسکرانه بنادر را رقم بزند. جمشید نفر در […]
بخش خصوصی، رونق تولید، پسکرانه بنادر، تولید وصادرات، جمشید نفر

همچنین بخوانید: