بازدید فرماندار بوشهر از آشیانه جایروپلن اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



فرماندار بوشهر از آشیانه جایرو پلین اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، صالح رحیمی؛ فرماندار بوشهر در بازدید از آشیانه سیمرغ، گفت: اقدامات صورت گرفته اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در طرح گردشگری دریایی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم، در آینده به بهترین نحو از این ظرفیت  در جهت ارتقاء سطح ایمنی دریایی استان، استفاده شود.

همچنین محمد شکیبی نسب؛ سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر نیز در این بازدید، گفت: با توجه به اینکه پایش هوایی طرح تسهیل سفرهای نوروزی، از ابتدای تعطیلات بعنوان ماموریت ویژه به واحد پروازی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سپرده شد این مهم بعنوان نقطه قوت استان بوشهر در زمینه نظارت و بازرسی سواحل مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: همزمان با آغاز طرح تسهیل گردشگری دریایی و به منظور نظارت برفعالیت های دریایی و رعایت مسائل ایمنی روزانه سه سورتی پرواز در سواحل استان انجام می شود.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفرهای دریایی هرمزگان از مرز 3 میلیون نفر عبور کرد

پ فروردین 11 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه از آغاز اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی تا پایان روز دهم فروردین، 3 میلیون و 306 هزار و 789 نفر مسافر و گردشگر از طریق بنادر هرمزگان جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 313 درصد افزایش را نشان می […]
سازمان بنادر و دریانوردی، سفر دریایی هرمزگان

همچنین بخوانید: