طراحی و ساخت شناور یدک کش تمام الکتریکی خودران

زمان مطالعه: 1 دقیقه



شرکت کراولی یک شناور یدک کش تمام الکتریکی را طراحی کرده است که امکان بهره گیری از تکنولوژی خودران و کنترل از راه دور را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از نیو توسی، بخش خدمات مهندسی شرکت کراولی امریکا اعلام کرد که طراحی اولین یدک کش تمام الکتریکی با فناوری خودران را به پایان رسانده است. این یدک کش گزینه ای سبز و سازگار با محیط زیست برای کمک به کشتی ها و خدمات بندری است.

این طرح توسط شرکت Jensen Maritime تولید شده است و از سیستم باتری بزرگ و فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی برای فعالیت به صورت تمام الکتریکی و بدون انتشار آلاینده های کربنی، استفاده می کند. 

طراحی پلتفرم این یدک کش به گونه ای است که می توان از آرایش های نیروهای محرکه مختلف، از جمله سیستم های استاندارد هیبریدی، برای آن استفاده کرد. باتری های کاملاً ماژولار امکان ارتقاء با پیشرفت فناوری های بالاتر را فراهم می کند. علاوه بر این، کراولی یک ایستگاه شارژ ساحلی به عنوان زیرساخت های لازم این یدک کش را نیز طراحی کرده است.

از سوی با حذف نیاز به طراحی اگزوز، امکان دید 360 درجه از کابین هدایت این یدک کش وجود دارد. همچنین برای عملیات خودران در آینده، سیستم های اتوماسیون و کنترل یکپارچه برای یدک کش یاد شده طراحی شده است. سیستم مانور و کنترل هوشمند، عملیات کارآمدتری را فراهم می کند و به هدایت کنندگان یدک کش این اجازه را می دهد تا روی کنترل و موقعیت کلی شناور تمرکز کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همکاری کشتی سازی کره جنوبی و موسسه رده بندی برای مقابله با خطرات زیست محیطی

ی اردیبهشت 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه صنایع سنگین هیوندای و موسسه رده بندی کشتی های کره جنوبی، همکاری مشترکی برای بررسی چالش های زیست محیطی حمل و نقل دریایی آغاز کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم نتوورک، در یک گام […]
کشتی سازی کره جنوبی،مقابله با خطرات زیست محیطی

همچنین بخوانید: