توقیف شناور حامل کالای قاچاق

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناور‌های عبوری در سواحل خلیج فارس به یک فروند شناورتجاری حامل کالای قاچاق که از کشور‌های حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر استان در حرکت بود، مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده، ۳۲ هزار و ۴۰۰ قوطی کمپوت آناناس، ۲۸۰ هزار و ۸۰۰ عدد چای کیسه‌ای، چهار هزار و ۸۰۰ بسته پاستیل، هفت هزار و ۲۰۰ قوطی کره بادام زمینی، ۳۲ هزار و ۴۰۰ قالب صابون، دو هزار و ۷۰۰ بطری روغن خوراکی و هفت هزار و ۲۰۰ قوطی نوشابه انرژی زای قاچاق و بدون مجوز قانونی را کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ نفر به اتهام حمل بار قاچاق دستگیر شدند، بیان داشت: ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایش آب و رسوبات خلیج فارس پس از ۱۵ سال

پ اردیبهشت 9 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/بوشهر معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر تدوین و ابلاغ استانداردهای آب محیطی در خزر و خلیج فارس، از پایش دقیق آب خلیج فارس از دریای عمان تا کرانه اروند خبر داد. احمدرضا لاهیجان زاده از انعقاد قرارداد با پژوهشگاه ملی […]

همچنین بخوانید: