توقیف شناور حامل کالای قاچاق در بندر سجافی هندیجان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در بندر سجافی هندیجان

 

سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: ماموران دریابانی در جریان بازرسی از این شناور باری که در یکی از بنادر جنوبی کشور‌های حوزه خلیج فارس بارگیری کرده بود تعدادی زیادی کالای خانگی قاچاق شامل ده‌ها دستگاه تلویزیون، یخچال، لباسشویی و ماشین ظرفشویی را که فاقد مدارک گمرکی بود کشف و ضبط کردند.

وی ارزش این محموله کالای قاچاق را حدود چهار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده‌ای برای رسیدگی به این مساله به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ارسال شده است.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اینکه ماموران دریابانی با پدیده شوم و زشت قاچاق به شدت برخورد می‌کنند بر تداوم برخورد قانونی با قاچاق کالا و سوخت در مناطق ساحلی و بندری خوزستان و آب‌های سرزمینی شمال غرب خلیج فارس تاکید کرد.

سردار پاکباز افزود: قاچاق کالا بر تولید و اشتغال ملی اثر منفی می‌گذارد و بر همین اساس دریابانی حسب وظیفه ذاتی خود با قاچاق کالا بدون ملاحظه برخورد می‌کند.

استان خوزستان با ۵۰۰ کیلومتر طول ساحل همواره در معرض قاچاق کالا و سوخت بوده است.

سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان کشف و ضبط شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو محموله گندم وارداتی به بندر امام رسید

چ اردیبهشت 22 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   امید جهان نژادیان در گفتگو با خبرنگار مرین‌پرس افزود: دو محموله گندم وارداتی پس از انجام تشریفات گمرکی، بهداشت و استاندارد توسط شبکه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به مناطق مختلف کشور انتقال می‌یابد. وی گفت: محموله گندم وارداتی بخشی از سفارش شرکت مادر […]

همچنین بخوانید: