بازدید استاندار مازندران از پروژه های عمرانی و سرمایه‌گذاری بندرامیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



استاندار مازندران با حضور در بندرامیرآباد ضمن شرکت در مراسم جشن مبعث رسول اکرم(ص) از پروژه های سرمایه گذاری دولتی و بخش خصوصی این بندر بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ سیدمحمود حسینی پور با حضور در بندرامیرآباد از مناطق عملیاتی ، اراضی شرقی، جاده های دسترسی در حال احداث و پروژه های سرمایه گذاری بخش های خصوصی و دولتی این بندر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه بندرامیرآباد بزرگترین بنگاه اقتصادی استان می باشد و در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های تجاری آن می بایستی نگاه جهادی به مسائل وجود داشته باشد، بر هدف گذاری این بندر جهت محقق شدن تجارت حداکثری با کشورهای منطقه به ویژه حوزهCIS  تأکید کرد و از مسئولین بندر و سازمان بنادرودریانوردی ، توسعه هر چه بیشتر و تسریع در اجرای پروژه های در دست اقدام را خواستار شد.

استاندار مازندران  یکی از راهبردهای مهم دولت سیزدهم را تقویت تعامل و تجارت با کشورهای حوزه دریای خزر دانست و نقش بندرامیرآباد جهت احیای روابط تجاری با کشورهای شرقی را بسیار موثر عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کارکنان بندر امیرآباد بخشی از حقوق خود را به زلزله‌زدگان خوی اهدا کردند

س اسفند 2 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد با اعلام این خبر اعلام کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی ، کارکنان این اداره کل بخشی از حقوق خود را داوطلبانه به هموطنان آذری اهدا کردند. به گزارش  […]
کارکنان بندر امیرآباد بخشی از حقوق خود را به زلزله‌زدگان خوی اهدا کردند

همچنین بخوانید: