کارکنان بندر امیرآباد بخشی از حقوق خود را به زلزله‌زدگان خوی اهدا کردند

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد با اعلام این خبر اعلام کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی ، کارکنان این اداره کل بخشی از حقوق خود را داوطلبانه به هموطنان آذری اهدا کردند.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ حسین عظیمی اظهار داشت همکاران پرتلاش  اداره کل بندرامیرآباد به صورت داوطلبانه و خود جوش با حس نوع دوستی که از دیرباز در فرهنگ ایرانیان وجود دارد بر خود لازم دانستند بخشی از حقوق خود را به هموطنان خود در شهرستان خوی تقدیم کنند.

وی میزان این کمک ها  را 700 میلیون ریال عنوان کرد که در قالب اقلام خوراکی ، بهداشتی و گرمایشی به صورت مستقیم از بندرامیرآباد به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

عظیمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام کارکنان اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد جهت شرکت در این امر خداپسندانه ابراز امیدواری کرد ، با تلاش مسئولان و کمک‌های مردمی هرچه زودتر مردم حادثه دیده این خطه از کشورمان ، به زندگی عادی خود بازگردند.

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش فوق العاده ویژه کارکنان وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه در شورای حقوق و دستمزد به تصویب رسید

س اسفند 2 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: افزایش فوق العاده ویژه کارکنان موضوع بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کل کارکنان وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه به تفکیک مشاغل اختصاصی و عمومی در شورای حقوق […]
افزایش فوق العاده ویژه کارکنان وزارت راه و شهرسازی

همچنین بخوانید: