نجات جان سه صیاد مفقود شده در آب های جزیره سیری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سه صیاد مفقود شده توسط گروه های امداد و نجات دریایی در محدوده ۱۲ مایلی جنوب شرقی جزیره سیری نجات پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سه سرنشین در حوالی جزیره سیری به مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان واصل شد.

این قایق صیادی که بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و در شرایط نامساعد جوی دریا روی کرده بود به دلیل اتمام سوخت و‌نقص فنی در موتور اسیر امواج و باد شدید، در دریا سرگردان  و به نقطه نامعلومی رانده شده بود.

به علت قطع ارتباط  تلفنی و وزش شدید باد اطلاع دقیقی از محدوده در دست نبود و با طرح الگوی جستجو درجهت سرعت باد و جریان آب سریعا یک فروند شناور ناجی از بندرلنگه و فروند دوم  ناجی از ابوموسی و نیز دو فروندشناور یگان ندسا و دریابانی به منطقه اعزام شدند.

به همین منظور عملیات نجات به دشواری در سطح وسیع تا محدوده مرزی با کشور امارات امتداد یافت.

با مشارکت همه یگان های اعزامی خوشبختانه نفرات در محدوده ۱۲ مایلی جنوب شرقی جزیره سیری در منطقه حدود مرزی کشور امارات توسط یگان ندسا جزیره سیری پیدا شده و در صحت و ‌سلامت کامل به جزیره منتقل شدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۴۰۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نکا

د خرداد 24 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه رشد ۴۰۰ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر نکا از آغاز امسال تاکنون در ۴ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: ۳۰ فروند کشتی در این مدت به آب‌های بندر نکا وارد […]

همچنین بخوانید: