اجرای موفق طرح ملی بهبود فرایندهای نظام اداری در سازمان بنادر و دریانوردی

زمان مطالعه: 2 دقیقه



سازمان اداری و استخدامی کشور با ابراز رضایت از اجرای موفق طرح ملی بهبود فرایندهای نظام اداری در سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان را، پیشرو در حوزه مهندسی و بهبود فرایندها در سطح دستگاه های اجرایی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پس از بررسی میدانی اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در راستای اجرای طرح ملی بهبود فرآیندهای نظام اداری (طرح مبنا) توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه روز دوشنبه ۲۶ دی ماه اعلام شد، اجرای این طرح در سازمان بنادر و دریانوردی بشکل موفق و مطلوب انجام شده است.

نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در این‌جلسه ضمن ابراز رضایت از اجرای موفقیت آمیز این طرح، سازمان بنادر و دریانوردی را به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه مهندسی و بهبود فرایندها در سطح دستگاه های اجرایی معرفی کرد.

به گفته سعید خورسندی مدیرکل فناوری اطلاعات و‌ارتباطات سازمان بنادر ؛ طرح ملی بهبود فرآیندهای نظام اداری (طرح مبنا) در راستای اجرای جزء 1 بند “و” تبصره 7 قانون بودجه 1401 کل کشور، برای کلیه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا می باشد.

وی در این باره توضیح داد: خدماتی همچون تخلیه کالا، بارگیری کالا، ثبت شناورها، صدور گواهینامه مهارت و شایستگی دریانوردان و صدور گواهینامه سلامت پزشکی دریانوردان به عنوان خدمات الزام شده سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای اجرای طرح ملی بهبود فرایندهای نظام اداری در سازمان بنادر تعیین شده است.

خورسندی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم در دفتر فاوا در جهت بهبود، صورت پذیرفت و کلیه اقدامات برنامه ریزی شده با تلاش و کوشش مستمر متخصصان مهندسی فرایند دفتر فاوا و خبرگان کسب و کار در حوزه های امور بندری، امور دریایی و امور دریانوردان با کیفیت مناسب اجرا شد و‌موجب شد نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان بنادر را یک سازمان پیشرو در حوزه مهندسی و بهبود فرایندها در سطح دستگاه های اجرایی معرفی نماید.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر آستارا اکنون دارای استانداردترین کانال دسترسی در حاشیه دریای خزر است

س دی 27 , 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در آیین تجلیل از پرسنل پروژه لایروبی بندر آستارا گفت: بندر آستارا اکنون دارای استانداردترین کانال دسترسی در حاشیه دریای خزر محسوب می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ حسین یونسی با […]
بندر آستارا دارای استانداردترین کانال دسترسی در حاشیه دریای خزر است

همچنین بخوانید: