پیشرفت 76 درصدی تعمیر اسکله‌های بندر امام(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



به دنبال انجام تعمیرات اساسی بر روی 8 پست اسکله در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، توان و ظرفیت اسکله‌های مذکور برای بهره‌گیری در عملیات بندری افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پروژه تعمیرات اساسی اسکله‌های 27 تا 34 بندر امام(ره) با بیش از 76 درصد پیشرفت، در مسیر مطلوبی قرار دارد و هم اکنون 5 پست از اسکله های مذکور در حال بهره برداری است و به زودی شاهد بهره‌برداری از 3 پست اسکله باقی مانده خواهیم بود.

این پروژه تعمیراتی با اعتباری بالغ بر 1160 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با هدف نوسازی، افزایش ظرفیت و تقویت زیرساخت‌های بندری با بهره‌گیری از مهندسان داخلی، در حال انجام است.

مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از 38 پست اسکله با آبخور بیش از 13 متر، توانایی پذیرش و پهلودهی انواع کشتی در ابعاد بزرگ را دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجرای پروژه اطفاء حریق در پایانه مسافربری حقانی و هرمز/ افزایش ضریب ایمنی پایانه های مسافری دریایی

ش تیر 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی پایانه های پرتردد مسافری دریایی بنادر شهید حقانی و هرمز، پروژه اطفاء حریق اجرا می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران با بیان اینکه […]
اجرای، پروژه اطفاء حریق ، پایانه مسافربری، حقانی و هرمز

همچنین بخوانید: