سایت اختصاصی ترمینال کانتینری در بندر امیرآباد راه اندازی شد/ افزایش ظرفیت پذیرش و نگهداری کالا

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: سایت اختصاصی ترمینال کانتینری با ظرفیت استقرار یک هزار و 500 TEU کانتینر با هدف افزایش ظرفیت پذیرش و نگهداری کالا در بندرامیرآباد، راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی اصل سعیدی پور با بیان اینکه ایجاد ترمینال کانتینری در راستای خدمات رسانی مطلوب به تجار و صاحبان کالا در بنادر است، اظهار داشت: تخلیه و بارگیری، نگهداری، کنترل چیدمان، بازرسی کانتینرها، ایمنی کالا و سرعت عمل در خدمات رسانی به کالا مطابق با کنوانسیون های بین المللی و ارتقای ظرفیت خدمات کانتینری بخشی از مزایای راه اندازی این ترمینال در بندرامیرآباد است.

وی با بیان اینکه با احداث ترمینال جدید کانتینری، تمامی کانتینرهای پراکنده در محوطه های عملیاتی بندر به صورت متمرکز در یک محوطه مستقر می شود، گفت: تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری کالا و بهره وری بیشتر از اراضی عملیاتی و تجهیزات استراتژیک بندری، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل بندرامیرآباد ‌مساحت سایت اختصاصی ترمینال کانتینری را  30 هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: ترمینال یاد شده، ظرفیت پذیرش و نگهداری انواع کانتینرهای معمولی و یخچالی به تعداد  یک هزار و 500 TEU را دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت 19 درصدی لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی/ فرآیند لایروبی کانال خورموسی سال آینده به پایان می رسد

س تیر 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در بندر امام خمینی(ره) 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به آغاز پروژه لایروبی مسیر دسترسی آبراه استراتژیک خورموسی از ابتدای […]
پیشرفت، لایروبی، مسیر دسترسی، آبراه خورموسی

همچنین بخوانید: