پیشرفت 44 درصدی پروژه تعمیرات اساسی علائم دریایی آبراه خورموسی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



پروژه تعمیرات اساسی بیکن‌ها با اعتباری بالغ بر 231 میلیارد ریال با هدف ایمن‌سازی آبراه خورموسی تا پایان تیرماه 44 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با هدف ارتقاء ایمنی کانال و مسیر کشتیرانی برای تردد کشتی‌ها و شناورها، بازسازی، نوسازی و همسان‌سازی بیکن‌ها به منظور بهره‌برداری و استفاده ایمن از آبراه خورموسی، پروژه تعمیرات اساسی علائم دریانوردی ثابت(بیکن‌ها) با اعتباری بالغ بر 231 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شد.

این پروژه تعمیراتی با اتکاء بر توان و تخصص نیروهای بومی و بهره‌گیری از مواد و تجهیزات ساخت صنایع داخلی با انجام شناسایی و کدینگ بیکن‌ها و برداشت از وضعیت موجود بیکن، تهیه و خرید لوله‌های بیکن‌ها و پلیت‌ها و اتصالات مربوطه و تهیه تجهیزات دریایی برای اجرای عملیات کوبش بیکن‌های احداثی و تعمیرات و یکسان‌سازی بیکن‌های موجود و عملیات اسکراپ و سند بلاست و رنگ‌آمیزی و پوشش کل سازه با 44 درصد پیشرفت در دست اقدام است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری ۲ کشتی کالای اساسی در بندر چابهار

چ مرداد 6 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه ۲ کشتی حامل ۱۳۵ هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار پهلوگیری شد. با زیرساخت ها و تجهیزات بندر چابهار برای پهلودهی و تخلیه و بارگیری انواع کشتی و کالا و تعاملی که با گمرک و دستگاه های مرتبط وجود دارد، کالاهای وارداتی […]
پهلوگیری،۲ کشتی کالای اساسی، بندر چابهار

همچنین بخوانید: