«نداجا» توان ساخت یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مجموعه صنعتی کارخانجات «نداجا»، گفت: اقتدار دریایی به وجود آمده امروز، حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش تک، تک اعضای مجموعه نیروی دریایی ارتش است.

وی افزود: آموزش، محور اصلی است که پایه‌ریزی آن در داخل کشور انجام شده است. ما امروز به استقلال آموزشی دست پیدا کردیم و با عمل منظم و دقیق به آموزش‌های انجام شده و به‌روزرسانی اطلاعات آموزشی در بُعد علمی و تحقیقاتی می‌توانیم بگوییم که نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار متحول شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، نوسازی‌ها در این مجموعه را مرهون ترمیم و بازنگری زیرساخت‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: امروز مجموعه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و تولید یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را داراست و توجه به مسئله آموزش و بهینه‌سازی توان علمی، باعث افزایش ظرفیت این نیرو در صحنه صنعتگری شده است.

دریادار ایرانی در پایان تأکید کرد: بحمدالله این نوسازی‌ها باعث خواهد شد که ما گام‌های بلندتری را در جهت اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان برداریم و با اقتدار هرچه بیشتر در هر نقطه آبی جهان بتوانیم مأموریت خود را با سرافرازی به پایان برسانیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حدود ۲۰ هزار شناور با موتور دوزمانه در کشور وجود دارد

س شهریور 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس حسین عباس‌نژاد در رابطه با آخرین وضعیت پیشبرد آیین‌نامه هیات دولت مبنی بر ممنوعیت ثبت شناور با موتور دوزمانه و ثبت آنها صرفا با موتور چهارزمانه، اظهار داشت: با توجه به قانون هوای پاک در راستای کاهش آلودگی هوا، در بخش دریایی استفاده از شناورهای […]

همچنین بخوانید: