پهلوگیری 5 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی/ ورود چهار کشتی حامل 276 هزار تن گندم در هفته نخست مهرماه

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 5کشتی کالای اساسی حامل روغن، جو و گندم در حال انجام فرآیند قانونی و اسنادی است و طی روزهای آینده( پایان شهریورماه ) در بندر شهید رجایی پهلودهی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران، درباره جزییات محموله های این کشتی ها، اظهارداشت: این کشتی ها شامل دو فروند روغن به مجموع تناژ  71 هزار و 500 تن، یک فروند گندم به تناژ 66 هزار تن و دو فروند جو به مجموع تناژ  135 هزار تن است.

وی ادامه داد: علاوه بر کشتی های یاد شده هم اکنون یک کشتی حامل 66 هزار تن ذرت  و کشتی دوم نیز به همین میزان گندم در حال تخلیه کالاو حمل یکسره به استانهای مقصد هستند. 

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده چهار فروند کشتی حامل گندم به مجموع تناژ 276 هزار تن در راه بندرشهید رجایی است که تا هفته نخست مهرماه، وارد لنگرگاه  بندرعباس خواهند شد.

گفتنی است، طی پنج ماهه سال جاری؛ با پهلوگیری ۳۲ فروند کشتی یک میلیون و ۴۹۰هزار و ۶۳ تن کالاهای اساسی ازجمله روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا ،کود، گندم و جو در بندرشهید رجایی تخلیه شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلودهی بزرگترین لنج تجاری با ظرفیت دو هزار و 700 تن در بندرشهید باهنر

چ شهریور 24 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: برای نخستین بار، بزرگترین لنج تجاری با ظرفیت دو هزار 700 تن در بندر شهید باهنر پهلو گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی، تسهیل و تداوم صادارت کالای غیر […]
حمیدرضا محمدحسینی تختی،مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر، پهلودهی،بزرگترین لنج تجاری، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: