وعده فریب آمریکا را نمی‌خوریم/ راهبرد کلان برای رفع مشکلات داریم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با راهزنان آمریکایی، گفت: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد قاطع با دزدان دریایی آمریکایی قابل تقدیر است.

وی متذکر شد: دلاورمردان ما همواره نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کردند و شاگردان سردار سلیمانی مسیر مقابله با زورگویان جهان را با قدرت پیش می‌برند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، پیام شجاعت و اقتدار خود را به جهانیان دادند و این اقدام نشان داد که نیروهای مسلح و رزمندگان ما از هیچ اقدامی برای دفاع از امنیت کشور مضایقه نمی‌کنند.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: از سوی دیگر این اقدام آمریکایی‌ها نشان داد که آمریکا حسن نیت ندارد. حیله و نیرنگ در ذات مقامات آمریکا نهادینه شده است و آنان دست از شیطنت و اقدامات ایذایی خود برنمی‌دارند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات خود راهبردهای کلان دارد و قطعاً ما فریب وعده‌های پوشالی مقامات غربی و آمریکا را نمی‌خوریم. آمریکایی‌ها همیشه نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید هیچگاه به آنان اعتماد کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تضعیف روحیه آمریکا درپی اتفاق اخیر دریای عمان در آستانه اجلاس وین

ج آبان 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به ضرورت رعایت تقوا گفت: هر انسانی که ملکه تقوا در وجودش نهادینه نشود، نمی‌تواند به حیات طیبه ای که آرمان هر انسان سعادتمند است؛ برسد. […]
تضعیف روحیه آمریکا درپی اتفاق اخیر دریای عمان در آستانه اجلاس وین

همچنین بخوانید: