۳۳۲ سازه دریایی سواحل هرمزگان مشمول مسئولیت ها و نظارت سازمان بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در بیست و یکمین نشست کمیته استانی ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان اعلام شد که ۳۳۲ سازه دریایی در سواحل هرمزگان مشمول مسئولیت ها و نظارت سازمان بنادر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمید خلیلی؛ مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در بیست و یکمین نشست کمیته استانی ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان، ضمن ابراز قدردانی از تشکیل نخستین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان هرمزگان در سال 1400 بر لزوم توجه دستگاه ها و مبنا قراردادن استعلامات در سند بالادستی تدقیق سواحل تاکید کرد و روح اجرای این طرح را کاهش بوروکراسی و سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات برشمرد.

علیرضا محمدی کرجی ران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز به تبیین قوانین مربوط به حوزه سواحل پرداخت و هدف از شناسنامه دار کردن و صدور مجوز برای سازه های دریایی را رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی و همچنین صیانت از محیط زیست دریایی اعلام کرد.

کرجی ران با اعلام اینکه 332 سازه دریایی در سواحل هرمزگان مشمول مسئولیت ها و نظارت سازمان بنادر هستند، گفت: از مجموع این تعداد، رقمی بالغ بر 53 درصد سازه ها معادل 177 مورد، فاقد مجوز هستند که پرونده برخی از آنها به محاکم قضایی ارجاع شده و در دست رسیدگی است.

وی تاکیدکرد: سازه های غیرمجاز در سال 99، سهمی 75 درصدی از کل تعداد سازه ها و تاسیسات دریایی استان داشتند که با اقدامات صورت گرفته، این وضعیت به 53 درصد کاهش یافت. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بر لزوم هماهنگی و همکاری تمامی ادارات، ارگانها و نهادها در راستای اجرای هرچه سریعتر و جامع تر قوانین مرتبط با حوزه دریا و سواحل تأکید کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۴۹ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر فریدونکنار طی ۸ ماهه سال جاری

ج آذر 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه تخلیه و بارگیری کالا در بندر فریدونکنار در هشت ماهه سال جاری ۴۹ درصد افزایش یافت. بندر فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردار است و غلات، سوخت، محصولات کشاورزی، روغن نباتی از عمده ترین کالاهای وارداتی […]
تخلیه و بارگیری کالا،بندر فریدونکنار،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: