افزایش دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی در دستور کار وزارت خارجه/ کشتیرانی رو رو در بندر انزلی رونق می گیرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه تاکید کرد: به دنبال افزایش دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی صفری در بازدید از مجتمع بندری انزلی با اشاره به سابقه دیرین این بندر در تجارت دریایی، اظهار داشت: مجتمع بندری انزلی در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و جزو مدرن ترین بنادر کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت های تجاری و بندری به صورت دقیق و منظم در بندر انزلی انجام می شود، تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد افزایش ظرفیت هر چه بیشتر این بندر باشیم تا بار دیگر بندرانزلی پر رونق ترین بندر کشورهای حاشیه دریایی خزر شود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه  با بیان اینکه پیگیری معافیت سوخت باک کامیون های بارگیری در کشتی رو-رو و حمایت هرچه بیشتر از بندر پرسابقه و تجاری بندرانزلی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم.

وی حمایت از احداث دهکده سلامت، مارینا و همچنین رونق گردشگری دریایی در بندرانزلی را ضروری دانست.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رتبه نخست بندر بوشهر در ارزیابی شاخص های HSE مدیریت بحران و پدافند غیرعامل/ اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، دستگاه اجرایی برتر حامی پژوهش و فناوری شد

ج آذر 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه بندر بوشهر در ارزیابی شاخص های HSE مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و پژوهش و فناوری به رتبه نخست دست یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در ارزیابی سالانه اداره کل مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE سازمان […]
رتبه نخست بندر بوشهر ،شاخص های HSE ، بندر بوشهر،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: