رایزنی نهایی برای دریافت تعدادی مجوز صید آب های دور در حال انجام است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مهدی دوستی چهارشنبه شب در دیدار با اعضای هیات رئیسه و مدیران اتحادیه های زیر مجموعه اتاق تعاون هرمزگان اظهار داشت: هفته آینده نیز پیشنهاد افزایش حجم موتور قایق های صیادی به ۱۵۰ اسب بخار در استان مطرح و پس از تصویب برای اخذ مجوز نهایی به سازمان شیلات ارجاع داده می شود.

وی با بیان اینکه به دلیل کاهش ذخایر آبزیان در مناطق ساحلی، باید فشار صید از این مناطق برداشته شود، افزود: با توجه به ساحل طولانی و گسترده هرمزگان، باید کمک های لازم برای مدیریت این منطقه وسیع و نظارت بر صید به مجموعه شیلات صورت بگیرد. 

دوستی در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای بر رشد و توسعه بخش تعاون و افزایش سهم آن در اقتصاد دارند و با توسعه فعالیت‌های تعاونی، کیفیت زندگی مردم بهبود چشم‌گیری پیدا خواهد کرد و گسترش فرهنگ تعاون می تواند مشارکت مردمی ‌را در همه امور پررنگ تر نماید.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با هدف بررسی مسائل و مشکلات شرکت های تعاونی تولیدی، مصرف و خدماتی استان، کارگروه ویژه ای در معاونت اقتصادی استانداری تشکیل می شود.

در این نشست مدیران اتحادیه تعاونی های مرزنشین، صنایع دستی، صیادان، مرزنشینان، حمل و نقل بار و مسافر دریایی، تعاونی های مرغ‌داری ، منابع طبیعی و مرتع داری ، تعاونی های مصرف فرهنگیان، تعاونی های مصرف کارکنان دولت، تعاونی های مصرف کارگران و تولید بتن، مشکلات موجود در هر بخش را مطرح کردند.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی اتاق تعاون هرمزگان، هم اکنون بیش از ۲ هزار تعاونی در گرایش‌های مختلف در هرمزگان فعالیت دارند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار سطح قرمز هواشناسی در مناطق ساحلی خوزستان

پ آذر 25 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه زاری در گفتگو با مرین‌پرس افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی و نقشه‌های ماهواره ای‌، سامانه بارشی فعال از اواخر و‌قت پنجشنبه همه مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. وی گفت: احتمال بارش سیل آسا‌ و آبگرفتگی در مناطق ساحلی خوزستان ناشی […]

همچنین بخوانید: