طرح سرشماری شناورهای بی‌هویت در گناوه آغاز شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سهراب ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح شناسایی و سرشماری شناورهای بی هویت و تفریحی بر حسب دستور سازمان شیلات ایران و با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات و آمار برای ساماندهی شناورهای بدون هویت اجرا می‌شود.

رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه افزود: این طرح به مدت یک هفته در شهرستان گناوه اجرا می‌شود و از همه ماکان شناورها و قایق‌های بی هویت درخواست همکاری در سازماندهی این شناورها را داریم.

وی گفت: مالکین شناورها می‌توانند برای ثبت درخواست و پر کردن فرم‌های در نظر گرفته شده به اداره شیلات و سه بندر و اسکله‌های صیادی این شهرستان در بندر ریگ، بندر گناوه و جزیره که این اداره نماینده دارد، مراجعه و نسبت به تکمیل فرم‌ها که شامل چند بند از مشخصات مالک، شناور و موقعیت فعالیت است، اقدام کنند.

وی افزود: اطلاعات ارائه شده جمع آوری و پس از پایان مهلت اعلام شده به مرکز استان بوشهر ارسال و سپس در سامانه تعریف شده ثبت می‌شود.

رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه بیان کرد: پس از ثبت و تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت شناورهای تفریحی و بی هویت که در اداره کل استان مستقر است اطلاعات جمع آوری و از استان به سازمان شیلات ارسال خواهد شد.

ملایی با اشاره به اینکه در شهرستان گناوه ۲۴۲ فروند شناور اعم از موتور لنج و قایق صیادی مجوز دار و حدود ۲۱۹ فروند بدون مجوز وجود دارد تصریح کرد: شناورها بعد تکمیل فرایند شناسایی، با شماره‌های به مشخصات تعیین توسط اداره شیلات شماره گذاری می‌شوند و از آن پس هویت این شناورها در همه بنادر شناخته شده است.

وی گفت: این طرح پیش از این در دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان اجرا شده و استان بوشهر سومین استان است که این طرح در آن اجرایی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استفاده از کایت به عنوان پیشران بادی برای کشتی‌های تجاری

ی دی 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ اولین  مورد نصب سیستم بادبان خودکار به صورت کایت برای استفاده از نیروی محرکه باد در یک کشتی تجاری تکمیل شد و آزمایشات آن در اوایل سال جدید میلادی آغاز می‌شود. این پروژه توسط Airseas، که یک شرکت زیرمجموعه ایرباس در صنعت هوانوردی […]

همچنین بخوانید: