ضرورت سرمایه‌گذاری برای تامین امکانات ایمنی و مقابله با آلودگی‌های دریایی در بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سرمایه‌گذاری مناسب برای تامین امکانات ایمنی، پیشگیری و مقابله با آلودگی‌های دریایی در بوشهر ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نادر پسنده افزود: بندر بوشهر یکی از مهم‌ترین بنادر کشور در جنوب و  سواحل خلیج فارس محسوب می‌شود که به طور طبیعی یکی از رسالت‌های سازمان بنادر حفظ ایمنی برای تردد همه شناورهای داخلی و خارجی در آب‌های این بندر است.

 

وی گفت: بندر بوشهر یکی از مرکزهایی است که باید در آن سرمایه‌گذاری کافی برای تامین امکانات ایمنی، پیشگیری و مقابله با آلودگی‌های دریایی مدنظر قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه در خط مشی کلان سازمان بنادر، بندر بوشهر یکی از نقاط اصلی برای فعالیت در حوزه ایمنی دریانوردی است، ادامه داد: تکمیل تجهیزات و ایجاد ایستگاه‌های جدید مقابله با آلودگی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

 

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  اضافه کرد: خدمات پروازی برای پایش مستمر آب‌‍‌ها چه به لحاظ ایمنی و چه به لحاظ مقابله با آلودگی و کنترل آلودگی دریا در بندر بوشهر از برنامه‌های آتی سازمان بنادر ، است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۳۰ شناور آتشخوار ویژه بنادر استان‌ها ساخته می‌شود

چ بهمن 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، نادر پسنده در آیین رونمایی از کتاب جستجو و نجات دریایی بوشهر اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی دریانوردی و به ویژه در حوزۀ مقابله با حریق‌ها سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌ای مهم برای تامین شناور‌های آتشخوار دارد. وی بیان کرد: […]

همچنین بخوانید: