سازمان بنادر؛ در حل مشکلات بخش خصوصى پیشگام شده است/ بهبود اقتصاد ایران با رونق حمل نقل دریایى و تسهیل فعالیت بخش خصوصى در بنادر

زمان مطالعه: 2 دقیقه



رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانى، صنایع، معادن و کشاورزى تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردى در حل مسائل دریایى و بندرى بخش خصوصى، پیشگام شده است لذا امیدوارم در آینده شاهد تسهیل شرایط فعالان بخش خصوصى باشیم.

محمدرضا نجفى منش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانى سازمان بنادر و دریانوردى، در مورد جلسه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با پارلمان بخش خصوصى به منظور پیش برد هرچه بهتر فعالیت هاى فعالان اقتصادى در حوزه دریایى و بندرى، اظهار داشت: در این نشست با حضور فعالان بخش خصوصى و مسئولان سازمان بنادر به ویژه مدیرعامل این سازمان، مشکلات و موانع پیش روى فعالیت بخش خصوصى در بخش دریایى و بندرى عنوان شد و تمامى ارکان بخش خصوصى از تشکل هاى مختلف حضور پیدا کرده و چالش ها و فرصت هاى پیش رو را مطرح کردند.

وى ادامه داد: امیدوار هستیم پس از طرح مشکلات موجود بخش خصوصى در حوزه حمل و وقل دریایى و بخش بندرى، راهکارهاى لازم مدنظر قرار گیرد و چالش ها برطرف شود.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانى، صنایع، معادن و کشاورزى تهران با تاکید بر مفید بودن برگزارى جلسه بین سازمان بنادر و پارلمان بخش خصوصى، عنوان کرد: ضرورت دارد، روابط بخش خصوصى و بخش دولتى به ویژه در حوزه حمل و نقل استمرار داشته باشد و به طور حتم چنین رویه و رویکردى در بهبود وضعیت اقتصادى کشور بسیار راهگشا  خواهد بود.

نجفى منش با تاکید بر اینکه دستگاه هاى دولتى و مسئولان بخش خصوصى باید دور یک میز بنشینند و چالش ها و دغدغه هاى خود را حل و فصل کنند، تصریح کرد: هر قدمى که باعث شد در مسیر پیشرفت گام برداریم قابل تقدیر است و خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردى در حل مسائل دریایى و بندرى پیشگام شده است.

وى با اشاره به اینکه فعالان بخشى خصوصى در هر زمینه اى که فعالیت کنند با موضوع حمل و نقل در ارتباط هستند، گفت: حمل و نقل دریایى بسیار مقرون به صرفه است و با بهره مندى از آن در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مى توان کالا را جابجا کرد.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانى، صنایع، معادن و کشاورزى تهران ادامه داد: باید شرایط فعالیت بخش خصوصى در بنادر نسبت به قبل تسهیل شود و با رونق حمل و نقل دریایى بتوانیم در بخش صادرات با توجه به امکان کاهش هزینه نهایى محصول گام برداریم و به اقتصاد کشور کمک کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توافق اولیه برای تخلیه محموله نفتکش "صافر"

چ بهمن 27 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت: ما به پیشرفتی در تلاش‌ها برای حل مشکل نفتکش صافر دست یافتیم و یک توافق اولیه درباره پیشنهاد سازمان ملل برای انتقال محموله نفتکش صافر به […]

همچنین بخوانید: