تشکیل تیم همیاران ناجی و تجهیز آنها در سراسر گیلان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



در راستای خدمات جستجو و نجات دریایی در سراسر استان گیلان، تیم همیاران ناجی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان تشکیل و تجهیز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌ دریانوردی، با توجه به اهمیت ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی و ضرورت بهره مندی از تمامی امکانات و توانمندی های موجود در منطقه،  تیم همیاران ناجی توسط اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تشکیل شد.

تیم همیاران ناجی از قایق های تفریحی فعال در تعاونی های قایقرانی سراسر استان تشکیل شده است تا در صورت بروز سانحه دریایی و نیاز به همکاری از توانمندی های آنها در عملیات امدادرسانی استفاده شود.

همچنین به منظور ارتقا توانمندی تجهیزاتی آنها و کسب آمادگی های لازم جهت ارائه خدمات به گردشگران دریایی به خصوص در ایام نوروز ۱۴۰۱ نسبت به تامین و تجهیز همیاران منتخب اقدام شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو هتل ۵ ستاره در جزیره کیش افتتاح شد/ ظرفیت رزرواسیون هتل‌های کیش به ۹۰ درصد رسید

ش اسفند 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مسیح الله صفا در گفتگو با مرین‌پرس اظهار داشت: روز گذشته دو هتل جدید با نام‌های “پاناس” و ” امیرکبیر” افتتاح و به ظرفیت اقامتی جزیره کیش افزوده شدند. رئیس جامعه هتل داران کیش با اشاره به اینکه این دو هتل پنج ستاره و کاملا لوکس […]

همچنین بخوانید: