امکانات دریاگردی برای مسافران نوروزی در مازندران فراهم شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



هزار و ۱۴۶ فروند انواع شناورهای دریایی بویژه قایق و جت اسکی هویت‌دار آماده ارائه خدمات به مسافران و علاقه‌مندان به گشت‌های دریایی در محدوده دریایی مازندران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، یک هزار و ۵۷ فروند از این تعداد شناورهای آماده خدمت را جت اسکی تشکیل می دهد و مابقی هم شامل انواع قایق هستند.

ظرفیت هشت فروند از شناورهای آماده ارائه خدمات گشت دریایی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ صندلی است که در ساحل شهرستان بابلسر فعالیت دارند و بقیه شناورهای تفریحی و ساحلی نیز در قالب ۸۵ ایستگاه گردشگری از محدوده رامسر تا فرح آباد ساری زیر پوشش اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران آماده ارائه خدمات هستند.

همچنین بیش از ۴۰ نفر تحت عنوان همیار ناجی که آموزش های لازم امداد و نجات دریای را فرا گرفته اند، برای ارائه خدمات به مسافران و علاقه مندان به گشت و  تفریحات دریایی فعالیت خواهند کرد.

حک شدن پلاک و یا برچسب بر بدنه قایق و جت اسکی، همراه داشتن گواهینامه ایمنی معتبر و نیز جلیقه های نجات به اندازه مورد نیاز در ایستگاه های گردشگری دریایی، پرهیز از گشت های دریایی در تاریکی، خودداری از گشت های دریایی در زمان مواج بودن دریا حتی به اصرار مسافر از مواردی است که باید در این ایستگاه های گردشگری دریایی رعایت شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خدمت‌رسانی بندر خرمشهر به زائران‌ سرزمین‌نور در یادمان شلمچه

د فروردین 1 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر به زائران‌ سرزمین‌نور در یادمان شلمچه خدمت رسانی می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی؛ اظهار داشت: امسال پس از دو سال وقفه، خیل عظیمی از زائران سرزمین‌نور در […]

همچنین بخوانید: