جابجایی 2.5 میلیون نفر سفر دریایی در هرمزگان طی ۱۱روز

زمان مطالعه: 1 دقیقه



طی 11 روز گذشته 2 میلیون و 418 هزار و 452 نفر سفر دریایی از طریق بنادر مسافری هرمزگان به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی‌ران؛ رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: در طرح تسهیل سفرهای دریایی تا پایان ششم فروردین 2 میلیون و 418 هزار و 452 نفر سفر دریایی داشته اند، این میزان تردد نسبت به مدت قبل از شروع ویروس کرونا،341 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی، میزان جابه‌جایی شناورهای مسافری و تفریحی طی این مدت را 76هزار و 69 شناور اعلام کرد و افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین، 383 هزار و 578 خودرو از طریق بنادر پل و لافت جابه جا شده اند که در این بخش نیز در همسنجی با دوسال گذشته ۲۵ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان افزود: یک‌هزار و 800 نفر  به صورت مستقیم در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1401 برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و رفاه مسافران دریایی مشغول خدمت رسانی هستند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام اقدامات سال ۱۴۰۰ سازمان بنادر در حوزه توسعه ناوگان و خدمات دریایی و بندری/ هوشمندسازی خدمات دریانوردان روی شناورها/ تدوین طرح واگذاری امور ثبت کشتی‌ها به بخش خصوصی

ی فروردین 7 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مهم ترین اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه توسعه ناوگان تجاری، مسافری و خدمات دریایی و نیز توسعه و تسهیل خدمات دریایی و بندری در سال ۱۴۰۰، اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در سال ۱۴۰۰ در […]
سازمان بنادر، توسعه ناوگان،خدمات دریایی و بندری

همچنین بخوانید: