بازدید نوروزی بیش از 14 هزارنفر از مجتمع بندری خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



طی6 روز نخست سال جاری بیش از 14 هزار گردشگر از مجتمع بندری خرمشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تا ششم فروردین ماه سال جاری و بعد از دو سال وقفه، تردد بیش از 12 هزار و 256 گردشگر دریایی در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است؛ این میزان از تردد در قالب  4هزار و 350 سفر دریایی طی6 روز نخست سال جاری از مبدا اسکله های دریایی بندر خرمشهر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 100 درصدی را نشان می دهد.

وی در خصوص بازدید کاروان های راهیان نور و مسافران از  بندر خرمشهر گفت: در این 6 روز بیش از14 هزار نفر از میهمانان نوروزی، از جاذبه‌های مجتمع بندری خرمشهر دیدن کردند.

اسعدی گفت: ساختمان مرکزی قدیمی، محوطه ها، اسکله ها، تجهیزات و تأسیسات بندری، مناطق عملیاتی کربلای ۴ و ۵، نوار مرزی و محل تلاقی رودخانه های اروند و کارون از جمله مکان های مورد بازدید در مجتمع بندری خرمشهر است.

وی عنوان کرد: بندر خرمشهر یکی از ظرفیت‌های مهم و اساسی شهرستان است که هر ساله در ایام نوروز، مسافران و گردشگران زیادی در آن حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به منظور حفظ و ارتقا ایمنی، امنیت و سلامت گردشگران و مسافران در محوطه بندری به صورت شبانه‌روزی آماده فعالیت هستند.

اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ایام نوروز همه روزه از ساعت 15 تا 20 پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ از مرز ٢ میلیون گذشت

د فروردین 8 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس حسین عباس‌نژاد در رابطه با آخرین وضعیت سفرهایى دریایى نوروز ١٤٠١، گفت: آمار سفرهاى دریایى از ٢٥ اسفندماه سال گذشته تاکنون بر اساس طرح تسهیل سفرهاى دریاى نوروز از مرز ٢ میلیون سفر عبور کرده و خوشبختانه هیچگونه مشکل فنى و ایمنى وجود نداشته و […]

همچنین بخوانید: