فرآیند تردد کامیون ها در بندر انزلی الکترونیکی می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نشست الکترونیکی کردن روند تردد کامیون ها و تریلی ها در راستای تحقق اهداف بنادر هوشمند در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با توجه به روند رو به رشد تخلیه و بارگیری کالا در بندرانزلی، حمل و نقل دریایی و جاده ای اهمیت مضاعفی پیدا کرده است از اینرو ساماندهی و هماهنگی بیشتر بر تردد جاده ای ضرورت دارد، در همین راستا نشست طرح الکترونیکی کردن روند ورود کامیون ها و تریلی ها با مقصود توزیع عادلانه بار، پیشبرد اهداف بنادر هوشمند و تجارت الکترونیک در بندرانزلی برگزار شد.

 تبادل الکترونیکی اطلاعات، ساماندهی ورود وسایل نقلیه مجاز به محوطه های بندری و اصالت بخشی فرآیند بارگیری در بندر انزلی از جمله مزایای طرح ساماندهی تردد کامیون ها و تریلی ها است که در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان قرار گرفته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه‌و‌بارگیری ۹۵ میلیون تن کالا در بنادر هرمزگان طی سال گذشته/ افزایش ظرفیت اسمی بندر شهیدرجایی به میزان ۵ میلیون تن در دستورکار/ افزایش جذب سرمایه‌گذاری به میزان ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱

د فروردین 22 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان مهم‌ترین اقدامات حوزه دریایی و بندری هرمزگان در سال ۱۴۰۰ را تشریح و اهداف اختصاصی بندر شهیدرجایی طی سال جاری را اعلام کرد. علیرضا محمدی کرجی‌ران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، درباره اهم […]
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان،علیرضا محمدی کرجی‌ران، بندر شهیدرجایی،تخلیه و بارگیری کالا

همچنین بخوانید: