فرماندار شهرستان دیر: مشکلات صیادان خسارت دیده پیگیری می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

یونس باربرز روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: بامداد امروز جمعه براثر بالا آمدن آب دریا معروف به “طغیاله”، به قایق‌های صیادی که در لنگرگاه اسکله شهرداری این بندر پهلو گرفته بودند، خسارت وارد شد.

وی اضافه کرد: به محض دریافت این خبر همه مدیران مرتبط و معاونان فرماندار در اسکله حضور پیدا کردند و مشکلات ایجاد شده برای صیادان پیگیری و توسط نیروهای مردمی، امدادگران هلال احمر، ناجیان و گشت‌های دریایی کمک رسانی انجام شد.

فرماندار دیر با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ خسارت جانی رخ نداد، بیان کرد: شماری قایق صیادی غرق شدند که باعث آسیب به بدنه و موتور و ادوات صیادی موجود درآنها شد.

وی یادآورشد: میزان خسارت وارده توسط کارشناسان بزودی بررسی اعلام خواهد شد.

باربرز با بیان اینکه این اسکله ایمنی لازم لنگرگاه را ندارد، گفت: در چند ماه اخیر مسئولان استانی و کشوری از این اسکله بازدید به عمل آورده اند که نظر همگی براین متمرکز شده است که این اسکله تعیین تکلیف و مشکلات صیادان برطرف شود.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، در ۲۹ اسفند سال ۹۵ بارش شدید باران همراه با توفان و طغیان شدید آب دریا در بندر دیر به قایق های صیادی و زیرساخت های شهری و منازل مسکونی خسارت وارد  و در آن حادثه ۲ تن کشته و چند نفر مصدوم شدند.

بندر دیّر(dayyer) در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر واقع شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سوخت آلوده توزیع شده در سنگاپور به ۸۰ کشتی خسارت وارد کرد

ج فروردین 26 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ انتشار اخبار و گزارش‌های مربوط به توزیع سوخت آلوده در مراکز بانکرینگ سنگاپور امروزه به یکی از مباحث کلیدی و عمده کارشناسان، تحلیلگران و دست‌اندرکاران جامعۀ دریایی تبدیل شده که ارزش خسارت آن به ده‌ها میلیون دلار می‌رسد. در این راستا سازمان دریانوردی […]

همچنین بخوانید: