پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت ایام‌ شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام

زمان مطالعه: 1 دقیقه



علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی ایام‌ شهادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، متن پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به این شرح است:

مولای متقیان امام علی (ع) ، فرزند کعبه ، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است. مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردنگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .

تقدیر الهی بر این بود که شهادت حضرت امیر در شب‌های قدر اتفاق بیفتد تا گرهی که در عالم تکوین بین ایشان، قرآن و اهل‌بیت (ع) وجود داشت، در عالم تشریع هم مستحکم‌ شود.

شب قدر شب گذشتن از منیت‌ها و رسیدن به خداست و مولی‌الموحدین با کلام حقانی «فزت و رب الکعبه» در هنگام ضربت خوردن در محراب عبادت، حقیقت رستگاری را بر همگان تعریف کرد و چه حقیقتی در شب قدر از این بالاتر که بنده خدا، مجذوب و ممزوج حق‌تعالی شود.

اینجانب شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) را به شیعیان و ملت شریف ایران به ویژه همکاران ارجمندم در سازمان بنادر و دریانوردی و جامعه بزرگ دریایی کشور تسلیت و تعزیت عرض می کنم و 

ضمن آرزوی توفیق درک عظمت بیکران شب‌های قدر، از درگاه خداوند تبارک و تعالی، قبولی طاعات و عبادات، بهره گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و 

بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می نمایم و امیدوارم با تأسی به سیره آن امام والامقام در پیمودن راه حق و عدالت و در دستگیری از محرومان و ستمدیدگان همواره ثابت قدم باشیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقتصاد چین در منگنه جنگ اوکراین و کرونا

چ فروردین 31 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش  مرین‌پرس، این روزها اخبار خوبی از چین به گوش نمی‌رسد. قرنطینه در این کشور برای کنترل بدترین شیوع کرونا از اوایل 2020 به بعد آسیب بسیاری به اقتصاد وارد کرده، تولید در شهرهای بزرگی مانند شانگهای را به حالت تعلیق درآورده و میلیون ها نفر […]

همچنین بخوانید: